trött...

2009-03-10, 08:39:16 / Kategori: Allmänt
i natt var det en dålig natt. meja somnade 20.30, vaknade första gången kl 01, sen kl 03, och 04.40. 07.30 var det dag som det brukar vara. trött är i alla fall jag idag, men skrutt är lika pigg som vanligt. igår kväll var hon också vaken i nästan fem timmar i sträck och var hur glad som helst. skumt, man vet aldrig vad man kan förvänta sig.

ute snöar det :( vem har bett om det??? vi vill ha vår! NU!! nu har jag gått här med vagnen i snö eller slask sen i början av december när skrutt föddes. ge mej lite sol och värme snälla!!

i eftermiddag ska vi åka till farsta och träffa en kompis som jag läste till lärare med :) har inte träffat henne sen i slutet av sommaren så det ska bli jättetrevligt. innan dess ska vi (jag hoppas) vila lite och städa lite så inte allt behöver göras på fredag.

ha en fin dag allihopa!

emelie o elliott

elliott skickar två tillbaka ;P



2009-03-10, 09:20:46 URL: http://emlisch.blogg.se/

Anna

Usch, det är jobbigt med dåliga nätter. Vaknar de för ofta får man ju aldrig riktigt den där sköna djupa sömnen som man behöver. Hoppas ni fått vila lite idag så att du blir piggare.

Vi har också massa snö här. Har snöat konstant sen i morse suck Jag vill ha sol och vår. Snön som var på väg att smälta bort liksom.



2009-03-10, 14:08:36 URL: http://ambi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?