6.25

2009-05-01, 10:38:26 / Kategori: Allmänt
japp då slog lilla skrutt upp sina ögon occh tyckte det var morgon. det tyckte inte vi. efter en timmes lekande i vår säng så somnade hon om igen. när hon vaknade nästa gång tog sven med henne ner så jag fick fortsätta sova :) jätteskönt! natten har varit dålig, kan det ine vända snart?

skrutt fortsatte sitt gnällande hela dagen igår. var bara nöjd om man bar henne, eller om hon fick sitta upp. lyckades städa lite mellan varven i alla fall. när hon ska sitta så måste man ju vara brevid hela tiden eftersom balansen inte riktigt finns än. styrkan har hon dock för att kunna sitta en stund nu.

kvällen igår var trevlig. vi satt i uterummet ända tills det blev mörkt, och då är det så himla mysigt där ute med alla värmeljus :) middagen blev supergod, och oscar hade bakat en kaka till efterrätt.

vad som händer idag vet jag inte riktigt än, har ont i magen så vi får väl se. det blir väl en slö dag i solen antar jag :)

Anna

6.25 tycker inte jag var så tidigt, haha. Iofs är jag van vid att Alexander vill upp ngn gång mellan 5.30 och 7. Klockan 7 är lyx och sovmorgon ;) Hoppas ni slipper gnäll idag och att magen blir bättre för sin del! Slö dag i solen låter inte helt fel :)



2009-05-01, 11:13:22 URL: http://ambi.blogg.se/

miraz

Maksim är också ovanligt gnällig just nu och nästan bara nöjd när man bär honom, vilket har resulterat i att jag har fått svinont i axeln :( Han är för tung för att kånka på. Skyller på tänderna - kan inte komma på någon annan anledning varför han är såhär.



Hoppas ditt onda i magen försvinner! Kram.



2009-05-01, 12:51:18

Anki

Hm....det måste vara ngn slags 5 månaders fas för Olivia har blivit precis likadan. Hon som alltid brukar vara glad och gillar att ligga i sitt babygym gnäller hela tiden och går jag ut ur rummet gråter hon. Hon vill bli buren och underhållen hela tiden. Jag skyller oxå på tänderna men nu när jag märker att fler verkar ha så här så kanske jag inte kan skylla på det



2009-05-07, 15:57:57 URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?