långpromenad och fika :)

2009-05-13, 15:54:49 / Kategori: Allmänt


dagen började med mys i vår säng, och sen bus i vardagsrummet :) när skrutt ätit lunch så åkte vi till gustavsberg för att träffa katta. vi jobbade tillsammans för några år sen, och har inte träffats sen dess. sen hittade vi varandra på facebook och bestämde oss för att ses idag. först gick vi en lång lång promenad, för lång tyckte meja som snabbt blir uttråkad nu för tiden. efter det tog vi en fika nere i hamnen. meja satt glatt och sög på en gurka i sin vagn, sen blev det tråkigt då skulle hon ha paprikan, och en majskrok, och mammas jordgubbssmoothie. knasungen. sen blev det för tråkigt så då var det dags att gå mot bilen. väldigt trevlig eftermiddag måste jag säga :)

känner readn att promenaden var för lång för min foglossning. jävla skit. det värker i hela bäckenet och höfterna. *suck* bara det inte blir så att jag inte kan träna imorgon, man blir ju galen!


Emma - mamma till Ebba

Vilken mysig dag :) Tokig hon är söttösen :D Äta upp all din mat ;P



2009-05-13, 16:23:22 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

Veronica - mamma till Denver

det är en grej jag märker med Denver också. Uttråkad snabbt och ska ha alltalltallt, får han inte nåt så blir han arg ;D



2009-05-13, 21:27:20 URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

lilla m

så stor hon har blivit =)



å så söt!



kramar



2009-05-15, 21:59:42 URL: http://blogg.aftonbladet.se/22531



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?