mys och busdag

2009-05-18, 20:07:18 / Kategori: Allmänt
idag har vi inte gjort något annat än mysa och busa, så himla härligt. är så trött så jag orkade inte ens gå till brevlådan och hämta posten, då är det illa. mejan sov 1,5 h på eftermiddagen så då passade jag på med, fast jag somnade aldrig riktigt men halvsov lite, och det var så skönt :) ätit riktigt bra har hon gjort idag med, så nu är vi tillbaka till matintaget som var innan magsjukan. alltså jättemycket mat :)

jag har också kollat en massa om bröllop, mailat kyrkan. det går inte att boka den förrän i oktober så jag antar att 1 oktober får man ringa när dom öppnar för att få det datum man vill ha. knepigt det där. har startat en blogg för bröllopet och jag lämnar adressen dit hos er när jag fixat lite med den :)

hoppas ni får en mysig kväll!

jessica

Åh va kul, ska ni gifta er..? Spännande..



Jag kan också ha mys dagar med alex de är ju för mysigt!! Bara mysa och busa de är kul :)



Skönt att ditt foglossning är borta :) Jag hade också det fast i mitten av gravidtiten men jag fick göra övningar för det sen bältet. så de gick bort. hade ju inte så kraftigt



Kram



2009-05-18, 21:14:50 URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Nina

å va roligt att ni ska gifta er med! fy så skoj! :D stort grattis :D så det blir ett höstbröllop? åå va skoj att du har en egen blogg för det. ser fram emot det :D alltså att se :D hihi.. roligt..



kikade den där veckan å ja kan alla dagar sen. förutom måndagen den 25 dåra. men annars så kan ja alla andra som sagt. hur ser det ut för dig då? =)



kramkram



2009-05-18, 23:33:01 URL: http://modesida.blogg.se/

Emma - mamma till Ebba

Kanon med en blogg :D Jag behöver inspiration ifrån någon man "känner" :P



2009-05-19, 06:35:54 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?