skön dag

2009-05-04, 20:15:57 / Kategori: Allmänt
skruttungen har somnat på tvären i spjälsängen, så söt :) får vända henne rätt när hon sover lite djupare. vi har haft en mys och bus kväll. sven är och jobbar så vi har varit ensamma. ganska mysigt förrutom att jag inte har lyckats fixa nån middag till mej själv eftersom skrutt har velat att jag ska vara nära. lilla mysungen. det är ju inte så vanligt så man kan lätt offra middagen för det. fast det är väl i och för sig dags att fixa nått nu.

har tvättat en massa tvätt idag och städat köket. känner mej duktig :) hoppas det blir bättre väder imorgon så man kan vara ute lite mer. måste fixa rabatten vid ingången, den ser så skruttig ut. kanske åka och köpa något att plantera där, det ser lite tomt ut. dom som bodde här innan verkar inte ha haft en enda blomma.

för fem månader sen låg vi här hemma, och var supernervösa för att vi hade fått reda på att meja skulle förlösas med kejsarsnitt dagen efter. det var skräckblandad förtjusning kan man säga. har nog inte riktigt kommit över att det blev som det blev tror jag. men trots allt har jag ju in underbara skruttunge, det är det viktigaste  <3



Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hallå.

Jag har också varit själv ikväll =)

Eller själv och själv, med två busungar =D



Jasså har dem de på lindex, spännande.

Nej var ett tag sedan jag var på stan. Måste kolla in det imorgon ;)

Tjoho.



Hoppas du haft en bra dag. Kram



2009-05-04, 22:05:58 URL: http://theans.blogg.se/

Anna

Min största skräck inför förlossningen var kejsarsnitt. Sen när det gjorde som ondast skrek jag efter kejsarsnitt, haha. Knäpp man kan vara när man är påverkad av smärta.

Det är ju alltid lite svårt att komma över att det inte blir som man tänkt sig men allting gick ju bra för er ändå :)

Hoppas ni får en bättre natt i natt!



2009-05-04, 22:20:10 URL: http://ambi.blogg.se/

Amanda

Jag tänker ofta på kejsarsnittet. Har nog inte heller kommit över det. Det var ju inte det man hade tänkt sig. Men som sagt, vi har ju våra underbara barn hos oss och det är ju allt som räknas!



2009-05-04, 23:35:30 URL: http://glantan.blogg.se/

Emma

Kör ibland de där youtube klippet som jag la upp för några veckor sedan, annars blir det lite vikter för armarna och så blir det vanliga knäböj och lite utfall. Och så lite situps :) Inte mkt men man gör iaf något :)



Ja i dag är Meja 5 månader :) Grattis säger Ebba & Emma såklart :D



Kejsarsnittet ja gud, det var lite skumt man visste om när man skulle bli förälder. Man var ju så nervös så man visste inte vart man skulle ta vägen :) Man får väl se det som att man slapp värkar m.m. Fast det var ju det man hade gått förberett sig för. Men men, inte mkt göra åt nu :)



Ha en toppen dag :D Nu regnar det här om det känns bättre ;)



2009-05-05, 06:57:48 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?