Lilla skrutt vaccinerad

2009-11-17, 10:55:22 / Kategori: Allmänt

Hemma igen efter vår lilla utflykt till vårdcentralen. Trots tidsbokning fick vi stå 25 min i kö, utomhus i regnet. Jag fick stå själv i kö medan Sven och Meja satt i bilen eftersom jag hade regntålig jacka. Tur att man hade folk runt omkring att småprata lite med. Det gick jättebra att ta sprutan, Meja skrek till i två sekunder sen var hon glad och nöjd igen. Jag däremot som tycker det är läskigt med sprutor ser inte fram emot min vacination.

Ska göra mej i ordning och sen ska vi möte Nina och Theo i Sickla för lunch och lite bus på Andys. Blir nog en toppeneftermiddag. Tar med mej stora vagnen, så om skrutt blir trött av vaccinationen så kan hon sova gott i den. Sven jobbar i kväll så då blir med mamma Meja mys fram till läggdags. Kommer nog vara en ganska trött mamma sen. Det tar på krafterna att vara hemma ensam med liten bus  från morgon till läggdags :)

Dags att sätta fart. Hoppas ni har en bra tisdag!


Mamma Russin

så skönt att eran lilla fått sin sprutan nu.. vi ska pröva i morgon på vårt bvc..:)





2009-11-17, 11:44:21 URL: http://enburkrussin.se

Sara

va konstigt me kö trots tidsbokning. kanske blir så här med imorgon!



skönt att det gick bra i alla fall. det brukar ju gå över fort när de blir ledsna av sprutan!



2009-11-17, 13:24:34 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Hallå.

Hoppas att hon mår okej efter sprutan nu ikväll då.

Håller mina tummar.

Appropå tummar tack för din goa kommentar om att ni håller tummarna för Noahs feber =)

Nu har han vart feberfri i två dagar. Wiho!

Så skönt.

Så borde nog inte vara nå problem att ha kalas på lördag. Toppen.



Ha en gosig mys kväll nu. Kram



2009-11-17, 17:59:36 URL: http://theans.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?