Trött...

2009-11-12, 19:21:38 / Kategori: Allmänt

Vi har haft en toppendag med Nina och Theo :) Började med att gå en ganska lång runda, först med hunden, sen utan. Slutade med att vi handlade med oss sallad för att äta till lunch hemma hos Nina. Det var superhärligt att se ungarna gå runt tillsammans. Så stora dom har blivit :) Behöver jag säga att lägenheten såg ut som om en bomb hade slagit ner innan eftermiddagen var slut? Skoj hade dom i alla fall, och vi vuxna med. Det är ju så skönt att träffa folk med barn i samma ålder. Barnen är så olika, men ändå lika.

Nu har jag ätit jättegod kycklinggratäng och druckit julmust till :) Är helt galen i julmust, fast det måste vara rätt sort annars kan det vara. Har faktiskt redan krupit ner i sängen, är helt galet trött. Det blev ju lite väl tidigt imorse, så nu hoppas jag att jag får sova gott hela natten. Lite bloggläsande och tvtittande först bara, sen sova.

Hoppas ni har en skön kväll!


Emma

Rätt sort hittar vi på ICA MAXI. 3 för 25 hade de förra året! :P



2009-11-12, 20:39:53 URL: http://gaffelroad.wordpress.com

emelie o elliott

mums- vad gott det lät med julmust =) ooj, då får ni ju vänta mkt längre! trodde de va sent här men ack vad fel jag hade! hoppas ni får en trevlig dag! kramis



2009-11-13, 07:48:12 URL: http://emlisch.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?