Trött på tänder

2009-10-01, 07:51:54 / Kategori: Allmänt

Sven sov inne hos Meja, så jag har sovit hela natten som en stock. Meja bestämde sig efter två okej nätter att det var dags för lite kaos. Vaken över en time mitt i natten, Sven trodde att hon kanske hade ont. Antar att det är tanden. Jäkla skittand! Man ser ett hörn nu i alla fall, men jag tror inte att det har spruckit igenom. Tycker så synd om henne.

Idag ska vi till öppnis hade jag tänkt, men jag vaknade med ont i magen, eller typ ljumskarna. Ligger med min värmedyna nu och hoppas att det släpper. Varför har man ont där för? I eftermiddag hoppas jag att jag hinner städa lite här hemma, och sortera tvättberget. Imorgon är det ju fredag igen, hur gick det till? Skönt med helg igen i alla fall så Sven är hemma :)

Hoppas att ni får en bra dag!


Sara

tänderna ställer verkligen till problem för en del. Vi har tur att Max hittills inte reagerat så jättemycket. han blir lite varmare och dreglar floder. Han har en tand där ett hörn sticker upp men det är ju tre hörn till som ska upp så antar att detta dregelmaraton lär hålla på ett tag!



2009-10-01, 09:56:15 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kicki

Jag tycker att liberos up&go är bra :) De lukar inte och blir inte fulla på en gång iaf. Fast oftast så annvänder vi vanliga blöjor. Jag tycker det är bäst. Ska ta slut på liberos nr4 och börja med nr5 tänkte jag. Även fast att han inte riktigt har vikten för dom än :)



2009-10-01, 10:22:31 URL: http://kicki.webblogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?