Höstväder och POP tävling

2009-09-14, 07:07:27 / Kategori: Allmänt

När jag vaknade imorse och tittar ut så ser det så där höstruggigt ut. Bladen är gula på en del av träden och det är inte varmt längre på morgarna. Mysigt, men samtidigt tråkigt med höst.

Sven sov hos Meja i natt så jag har fått sova gott :) Känner mej ganska pigg och redo för en ny vecka. Meja hade strulat en del, förstår inte varför det aldrig kan vara två bra nätter i rad. Är ett bra system att sova där inne varannan natt så man själv hinner få lite sömn, men vidare mysigt är det inte. När man vaknar på morgonen så vill man ju att det ska ligga nån brevid en i sängen.

Idag ska vi nog gå på rytmik på eftermiddagen, jag har också lovat Oliver en tur till biblioteket. Imorgon ska vi till öppna förskolan med Malin och Nikolas. På torsdag ska vi bada med Nina och Theo, och så kommer mamma upp på eftermiddagen. Hon stannar tills på söndag, så på lördag ska jag och Sven ut och äta samt gå på bio. Längesen vi hade barnvakt nu så det ska bli jätteskönt och mysigt :)

Ja, så ser vår vecka ut bara vi håller oss friska. Hoppas det dröjer lite innan nästa förkylning kommer i alla fall så vi hinner vara lite sociala först :)



pop

Jag tävlar om ett presentkort värt 200:- från PO.P hos familjebloggarna,

Tävla här du med!


Kicki

Mysigt att ni ska få egen tid!

Hoppas ni får en bra vecka.



2009-09-14, 09:26:37 URL: http://kicki.webblogg.se/

Sara

Låter som en lagom vecka =)



Hoppas den blir bra!



2009-09-14, 09:51:29 URL: http://sarasrum.blogg.se/

jessica

Mysigt med egentid, de behöver man! :) va roliga saker ni ska göra nu i veckan :) roligt. kram



2009-09-14, 10:20:47 URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

E.K - Mamma till Alicia

Det blir nog ett tag till, Är arbetslös tyvärr. Så jag har inget att skynda tillbaka till.



Ska nog snart ställa Alicia i kön för dagis sen ska jag börja söka jobb mer på allvar, Bara att hoppas att jag får ett :)



2009-09-14, 12:07:48 URL: http://eekk.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?