Så var vi trötta igen...

2009-09-05, 08:51:14 / Kategori: Allmänt

Är galet trött. Skrutt har vaknat kanske var 40 min och varit ledsen nästan hela natten igenom :( Vid halv fyra tog jag över henne till mej, men hon sov bara om hon låg nära, nära. Så fort jag försökte flytta mej lite så vaknade hon efter nån minut. 06.15 var det morgon. Då lämnade jag över henne till Sven så jag fick sova lite. Tyvärr inte så länge eftersom han har kundmöte på förmiddagen och redan har åkt. Skrutt har nyss somnat om, men nu kan inte jag somna igen tyvärr. Undrar vad det är nu, om det är nästa tand som ska titta upp med. Kommer tänderna alltid i par? Får åka iväg och köpa lite nya alvedon sen för säkerhets skull.

Idag blir det som ni säkert förstår inga större äventyr. Mysa och busa hemma helt enkelt. Ska packa ner Mejas bebiskläder och leksaker i en kartong och ställa upp på vinden. Nu står dom bara i påsar på hennes rum. Onödigt. Kolla igenom ordentligt vad vi har för leksaker på vinden ska jag också, så man vet vad hon kan önska sig inför ettårsdagen.

Sen blir det väl myskväll med film antar jag :)

<3


Amanda

Usch vad jobbigt med dessa stökiga nätter. Jag vet precis hur det känns. Vi har dock nått slutet på den jobbiga perioden nu tror jag. Hoppas ni gör det med snart!



Alvedon låter inte fel att bunkra upp med. Att få tänder gör ju ont. :o(



Hoppas ni får en fin dag idag trots usel nattsömn.

Kram



2009-09-05, 09:22:51 URL: http://creyla.blogg.se/

Sara

usch va segt.



vet inte hur det är med tänderna om de kommer i par. Max brukar få en i taget men några dagar senare har den andra kommit så det är ändå som att de kommer i par. Han har 8 tänder han har fått i fyra omgångar



2009-09-05, 11:44:49 URL: http://sarasrum.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?