Loppis och skördemarknad

2009-09-06, 13:52:29 / Kategori: Allmänt

Är helt slut så jag lämnade Meja och Sven där nere och gick upp och la mej en stund. Sova gick inte, men det är rätt skönt att bara ligga i sängen med datorn med :)

Vi åkte iväg till Siggesta. Gick runt och tittade på bakluckeloppisen, folk säljer så mycket konstiga saker så att man undrar ibland. Massa leksaker fanns det idag, jag kollade mest efter bilar, men hitta inga direkt som jag gillade. Däremot så köpte jag lite leksaksgrytor, vi har ju tänkt köpa en spis till Meja i julklapp så då kommer grytorna väl till pass sen :) Hon hade superkul med dom när vi kommit hem. En kassaaparat köpte jag också till henne, ni vet en sån där från fisher price. Kunde inte låta bli, den var billig och fin. Hon är ju för liten för den nu, så den får vänta i garderoben tills den passar.

Meja fick titta på grisarna, hönsen och hästarna. Inte så där jätteintresserad tycker jag. Hönsen var roligast, antar att dom rörde sig mest. Lite saft och sylt inhandlades på skördemarknaden, samt polkabetor. Ser ut som rödbetor utanpå, men är röd/vit randiga inuti :)

En mysig söndag så här lång helt enkelt.


sofia - mamma till maksim

Låter som en trevlig dag - även om du förstås var jättetrött. Hoppas Meja kommer tillbaka till helnattssovandet.



Vad kul att hon börjar ta steg! :D Kram!



2009-09-06, 15:19:47



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?