Söndag

2010-04-18, 10:15:40 / Kategori: Allmänt
Har sovit ganska dåligt inatt. Fogarna bråkar lite och lillebror blir sur när jag ligger på höger sida. Där har han nämligen sitt huvud och vill väl inte ha det mosat ;) Sven gick i alla fall upp med Meja imorse och när jag vaknade vid halv nio så hade dom varit och köpt frallor samt tvättat min bil på biltvätten. Det är lyx det!

Jag har förberett färdigt dom utvecklingssamtal jag ska ha i veckan. Dom ska bara skrivas ut. Känns skönt att ha det fixat. Blir tuffa veckor här nu dom närmaste tror jag. Imorgon börjar förhoppningsvis äntligen min inskolning, vilket ju självklart tar på krafterna. Sen måste jag få in så många utvecklingssamtal jag kan dom närmste två (tre) veckorna. Vet ju inte hur länge jag jobbar till så det är ju bra om dom flesta fått sina samtal.

Nu ska jag i alla fall klä på mej och gå ut en sväng medan det fortfrande är sol. Man måste ju passa på och njuta. I eftermiddag ska vi till Svens ena bror och umgås. Blir trevligt :) Vi ska även åka iväg och titta på en bil medan Meja stannar hos dom. Spännande.

Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Jag har inte heller sovit gott inatt.

Men kan inte skylla på bebis, fogar eller drömmar denna gång. Utan jag var bara klarvaken klockan fyra ;)



Skönt att du fick sova en stund till! Hoppas att du haren toppen fin söndag vännen!

Kramar



2010-04-18, 10:39:31 URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com

Anonym

Det ´är likadant med mig, jag får inte ligga på vänster sida, den jag ligger på mest. för då är det på och bökar som fasiken men jag vet inte om det är huvuduet eller fötterna :P



2010-04-18, 10:51:38

Emma

ohh! vad är det för bil? =)



2010-04-18, 12:01:25 URL: http://emmakjellstrand.blogg.se/

Mamma Russin

hej hopp..

tråkigt när sömnen blir dålig.. :( hoppas du kan vila lite på dagen iaf..



kramkram



2010-04-18, 12:25:05 URL: http://enburkrussin.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?