Förskolan

2010-08-16, 16:04:05 / Kategori: Allmänt
Hämtade upp min stora busunge kvart i tre på förskolan. Dom var ute på gården som är mot parkeringen så hon såg mej direkt. Mamma ropade hon glatt :) Åt lite mer vinbär och kom sen för att kramas. Nu har jag också träffat alla hennes fröknar så det känns bra. Dom verkar jättegulliga.

Dagen hade gått superbra. Hon hade varit ledsen i typ två sekunder när Sven lämnade imorse och sen inget mer. Ätit så mycket så att dom fick hämta mer mat från köket, och somnat direkt när dom gick och la sig. Så härligt att höra. Dom tycker att hon kan mycket, är otroligt framåt och häftig. Blir man stolt mamma då eller?

När vi kom hem gick vi en liten runda till Mejas favoritställe med kottar, men sen blev Meja så trött så nu myser vi lite framför Pettson och Findus. Om en stund är det dags att laga middag. Känns som att första vardagen här hemma har flutit på bra.

jessica

skönt att de gick över snabbt i morse när han lämna henne. man brukar ju bli såå orolig annars. hur e de med er då? kram



2010-08-16, 22:22:16 URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Sara - Mamma till Max snart 2 år

Klart du ska vara stolt! Va roligt att det går så bra =)



2010-08-16, 22:23:42 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Emma

Joooo, ojojoj vad mkt svartsjuka det är. Jag har valt att inte fokusera så mkt på det bara därför jag inte skrivit så mkt om det. Men Lija är väldigt svartsjuk på Will. Blit hon arg på mig så tar hon ut det på honom, nyper honom, slår han i huvudet eller river honom är exempel. Sitter jag och ammar och hon vill ngt just då så är det han som får ta smällen:(

Jag kan aldrig lämna honom i närheten av henne så han ligger väldigt sällan på golvet, jag bär mest på honom så han kommer väl aldrig lära sig krypa;)

Jo så svartsjuka finns det mkt utav;)



2010-08-17, 09:06:05 URL: http://livetmedlija.blogg.se/

Emma

Ja jag vet vad d u menar. Nej du, Lija som alltid är den lugna och snälla kan vara SÅ elak mot Will. Minst fem ggr om dagen. Nu kanske det känns lite bättre;)



2010-08-17, 09:27:39 URL: http://livetmedlija.blogg.se/

Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Den stolthet man kan känna sen man blev mamma kunde man inte ens ana. Varje fint ord någon säger om ens barn växer man flera meter :)

Ska absolut skicka lite härlig höstsol till dig...hoppas att den kommer fram ;)

Kramar



2010-08-17, 09:57:28 URL: http://edvinsmamma.wordpress.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?