Babybjörn Comfort Carrier

2010-02-23, 19:46:44 / Kategori: Shopping

Fick en förfrågan för ett tag sen om vi ville prova Babybjörns nya bärsele Comfort Carrier. Det är en ergonomisk bärsele för större barn mellan 6-14 kg. Ordentligt midjebälte och vadderade axelremmar gör att den fördelar vikten på bra sätt mellan axlar och höfter. Barnet kan bäras både utåt och innåt.

 

Vi har provat selen en del nu och Meja trivs super i den. Hon sitter bra och får plats i den trots att hon har lite rund mage ;) Även med lite mage kan jag använda den och den fördelar verkligen vikten bra. Stor skillnad mot bärselar jag testat tidigare.  Sven som har en del ryggproblem tycker även han att den är superskön att bära i. Perfekt för skogspromenader i vår eller för platser där vagnen är svår att ta med.


Erika

sv: ja den är liten, det säger alla.. skönt det! fast jag känner mig stor som bara den :) hehe

kram



2010-02-23, 20:53:51 URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Emma

Hon ser ut ha roligt iaf ;)



2010-02-23, 21:08:18 URL: http://luhanka.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?