Frågan är

2010-02-08, 13:31:22 / Kategori: Andra graviditeten
Ringde BM för att hon skulle boka in mej på en tid hos läkaren. Fick en tid den 18 februari, alltså om 1 1/2 vecka. Hon sa också att om jag inte orkar jobba heltid fram tills dess så kan läkaren sjukskriva mej från det datum jag väljer att gå ner i tid. Tror dock att jag klarar att jobba fram tills dess. Är ju hemma idag så denna vecka blir bara fyra dagar.

Frågan är bara hur mycket jag ska vara sjukskriven sen. Om det räcker med 25% eller om det är lika bra att gå ner på 50% direkt. Känns så mycket. Så svårt att veta vad som blir bäst

Johanna - Blicande tvåbarnsmamma

Oj se där, jag tyckte det var som jobbigast fram till vecka 15 sen vart det lättare.



2010-02-08, 18:34:05 URL: http://salkert.se

Madde, Melkers mamma.

Åh tack gumman :)! Jag är dödsnervös inför imorgon, men jag hoppas det går bra. Jag hoppas du mår bättre snart, tycker så synd om dig som ska ha så mycket hela tiden. Du förtjänar lite lugn och harmoni och framför allt att vara smärtfri ! Massor med kramar till dig !



2010-02-08, 19:15:23 URL: http://enolsson.blogg.se/

Linda

hmm ja det e ju såklart svårt att veta. Kan du inte börja med 25 och sedan öka om det inte räcker?

Hoppas verkligen att det blir lättare för dig, tungt att ha så ont hela tiden.

Vad duktig Meja är som sovit i den stora sängen!

Kram



2010-02-08, 19:49:42 URL: http://familyspace.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?