Kladd och natt två i nya sängen

2010-02-08, 20:15:56 / Kategori: Allmänt
Lilla bus somnade gott i nya sängen ikväll igen :) Hoppas dock att hon sover ända till sju imorgon som vanligt. Idag har hon ätit bra igen så det borde bli en bra natt.

Vi hade en mysig eftermiddag här när Meja och Sven kom hem. Jag plockade fram fingerfärgen och lät Meja kladda i badkaret. Hur kul som helst, och hur länge som helst. Hon blev jättearg när det var dags att sluta kladda. Då var det dock kladd överallt, även på mamman :) Som jag saknar att vara mammaledig med henne. Älskade ungen!



Är fortfarande lite hängig, men imorgon blir det jobb. Lång dag med möte både på eftermiddagen och kvällen, men jag får väl ta det lite lugnt så går det säkert bra.

Emelie, Elliotts mamma

hihi..söt liten busfia =)

JA, han brukar ju somna vid halv 11-11 här hemma. o på dagis har dom vilan runt halv 1. så det är ju lite skillnad om man säger så! jamen precis, de tar nog ett tag för honom innan han kommer in i det hela. Ja hon sa det innan att om jag märkte att de inte gick, att han protesterade (gnällde, skrek)o så så skulle vi ta o åka hem, o de gjorde vi! funderar på om han kanske somnar lättar i vagnen även fast han inte brukar sova ute i sin vagn annars. är man övertrött så kanske frisk luft gör susen så att man sover riktigt gott! Men då måste man säkert ha med sig egen vagn, o de vet jag inte om jag vill eftersom vi ju köpte en sproilans emmaljunga när elliott föddes, kul o ha den ståendes ute jämt liksom! för de har ingenstans o ha vagnarna så de får stå ute hela dagarna! de vägrar jag!jaja,. de märks- tror han bara behöver vänja sig vid de hela så ska de nog gå bra =) hoppas du får en bra arbetsdag! kramis



2010-02-09, 06:20:53 URL: http://emlisch.blogg.se/

Helen

Vad duktig hon är som kan sov i stor säng redan, och vad skönt för dig, med tanke på fogarna menar jag :D.

Vilken bra ide att sätta henne i badkaret när hon leker med fingerfärgen :O).



Hoppas du får en bra dag :D



2010-02-09, 09:34:54 URL: http://tiemsa.blogg.se/

Ida

Hej Emma,



Jag har följt din blogg och har en förfrågan till dig. Skicka din mailadress så kan jag berätta mer!



Hälsningar

Ida



2010-02-09, 10:05:54

Nina

vart köper ni fingerfärgen? tror theo skulle gilla sånt där med S



hoppas du mår bättre idag. själv är ja mer (???) förkyld.. hajjar inte..



du va d nu på tors lr nästa tors. börja tänka på d inatt? har för lite å göra på nätterna.. haha..



krams



2010-02-09, 14:03:42 URL: http://modesida.blogg.se/

unique

det där såg roligt ut



2010-02-09, 20:30:25 URL: http://saratilling.devote.se

Anna

Fingerfärg måste vi också prova :) Hon verkar ju ha väldigt kul, hihi. Så söt hon är!

Snart är du ju mammaledig med två små pluttar :) Jag saknar verkligen också att vara hemma.



2010-02-09, 22:34:15 URL: http://ambi.blogg.se/

Nina

fick svar idag:



Hej Nina



Tack för din åsikt.



När vi gjorde vår prishöjning i oktober 2008 så valde vi skilja på priset gällande yngre och äldre barn, av just den anledning som Ni nämner att det finns mer att utnyttja för de större barnen. Idag kostar det som Ni säkert vet 130 kr för barn över 1 meter.



Skulle vi ta betalt 50 kr per barn skulle vi tyvärr inte kunna ha kvar vår verksamhet. Andy's Lekland har valt att satsa på ordentligare lekalternativ för barnen i ett väldigt attraktivt område som ligger nära till det mesta. Anledningen till att några lekland kan debitera mindre är oftast till stor del att deras hyra är betydligt längre än vår. Då är det oftast lokaliserade lite längre bort från city vilket i sig även kostar tid och pengar. Vi eftersträvar att alla våra besökare stora som små ska vara nöjda till 100% och gå hem med ett leende på läpparna. Detta gör vi tex. genom att arbeta fram kampanjer och medlemsutskick med förmånliga rabatter till våra besökare.



Jag hoppas du fått svar på din fråga återkom gärna annars.







Med vänlig hälsning



Emon Maasho



2010-02-18, 09:12:05 URL: http://modesida.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?