Söndagmorgon

2010-02-21, 07:56:25 / Kategori: Allmänt
Mejas förkylning är äntligen på väg bort så i natt sov hon gott hela natten igenom. Även jag har sovit utan avbrott. Tror det är första natten sen jag blev gravid som jag inte behövt gå upp och kissa. Dock somnade jag runt 20.30 igår så jag vaknade tidigt imorse och var pigg. Låg och läste en stund innan busungen vaknade med.

Ute är det MASSOR med snö, solen skiner men tyvärr är det -17 grader så det blir nog att stanna inne idag om det inte ändras. Jag hoppas att det har snöat färdigt för den här vintern nu. Snart är februari slut, och i mars borde det väl bli vår? Eller?

Har inga planer för dagen. Sven ska iväg på kundmöte mellan 10 och 13 ungefär. Oliver ska på kalas, och Oscar är hos en kompis så det är bara jag och Mejan hemma. Känns som att det var längesen som det bara var Meja och jag, ska bli lite mysigt faktiskt. Saknar mammaledigheten massor så man får passa på att verkligen njuta på helgerna när man har chansen.

Hoppas ni får en fin söndag!!

Sara

Va skönt att ni sovit bra! Det har vi gjort här också även jag inte gick och la mig förrän 1 inatt =) Men Max sov i sin säng till 7 imorse.



Hoppas du och Meja får en härlig dag tillsammans!



2010-02-21, 10:20:29 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Emelie, Elliotts mamma

skönt o få sova gott =) ja men undrar ju när snön ska försvinna nu, bara längtar efter våren nu! o här skiner solen med- men snöar gör de ändå =( Ha en trevlig söndag! kramis



2010-02-21, 10:48:23 URL: http://emlisch.blogg.se/

Emma

Jaa hon är hur stor som helst :) Det är så häftigt :)



2010-02-21, 15:49:19 URL: http://luhanka.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?