Matproblem ;)

2010-03-15, 19:09:03 / Kategori: Allmänt
Dagen på jobbet blev väl sådär kan man säga. Mest jobbigt faktiskt eftersom jag inte var på topp direkt. Smälte dock när vi satt vid lunchen och en av tvååringarna, som vanligtvis krånglar massor med maten, åt hur bra som helst. När han ätit första portionen tittar han på mej, ler och säger härligt Emma. Ska tillägga att härligt är ett ord jag ofta använder när ungarna klarar saker på egen hand. *skratt*

Kom hem och vi skulle äta bakpotatis. När potatisarna var typ klara så skulle vi fixa vitlökssmör att ha till. Ingen vitlök hemma konstaterar Sven. I den här situationen är det plötsligt så jobbigt att vara gravid. Om maten inte blir som jag tänkt så måste jag äta något annat. Går inte att äta bakpotatis utan vitlökssmör. Så knasigt. Om jag inte vore gravid skulle det säkert gå super, men nu. Nix.

Meja har lärt sig ännu att nytt ord förresten. När hon är törstig så pekar hon på glaset eller mot skåpet där glasen står och säger dicka. Duktiga tjejen.

Emma

Du är ju värre än barnen på dagiset ;) HAha. Vad åt du istället nu då ? :)



2010-03-15, 19:45:35 URL: http://luhanka.se

Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Hihi, känner igen det där med alla graviditetshormoner som ligger o spökar...ibland kan jag tycka synd om sambon ;)



Hoppas att dagen imorgon blir bättre på jobbet!

Kram



2010-03-15, 20:58:14 URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Emma

Haha Men bra med leverpastej för järnvärdet ju;)



Vi hoppade det programmet, Jimmy kände sig inte bekväm med det så även om det mest skulle vara fokus på bruden så nää vi båda ska ju vara med på det, men känns roligt de ville ha oss med :) Men det känns även väldigt skönt vi inte ska vara med har lite annat att tänka på också haha.

Hoppas fogarna är på din sida idag! _



2010-03-16, 07:27:51 URL: http://luhanka.se

Erika

Vad duktig hon är på ord!



Kram



2010-03-16, 08:47:57 URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Anonym

meja är GRYM!



härligt är e1tt bra ord!

mycket bättre än duktig (tycker jag)



erika =)



2010-03-16, 09:26:10



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?