Morgonmys

2010-03-20, 09:12:32 / Kategori: Allmänt
Vaknade av mej själv strax innan kl sex. Ett par minuter senare hörde jag Meja vakna och börja leka inne på sitt rum. Gick dit och gosade lite med henne i sängen innan vi gick tillbaka in till Sven. Meja är ju fortfarande mest pappas tjej, så det duger inte alltid med bara mamma. Dock är det mycket lugnare med pappigheten än när hon var mindre tack och lov :)

Lille bebisen vaknade till inne i magen med och satte igång med världens morgongympa tror jag. Det är så mysigt att ligga och titta på magen när den hoppar. Riktigt länge höll han på och knölade/sparkade där inne innan han somnade igen. Meja skulle som vanligt både klappa och pussa magen, vår bästa sötnos.

Trött, men en väldigt mysig morgon. Nu är det dags för frukost, och sen lite utelek gissar jag på.

Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Det är så mysigt att känna (o att kunna se på magen) när bebis busar runt!

Men här är det mest på kvällen eftersom liten bebis är fruktansvärt morgontrött o bara orkar röra sig lite när jag vaknar ;)



Kramar



2010-03-20, 10:40:57 URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Förlåt måste ha glömt, kollade iaf upp och svaret var att inga tröjor finns i strl 92 tyvärr så man får kolla vilka storlekar som finnes.



2010-03-20, 11:11:39 URL: http://salkert.se

Helen

Vilken härlig morgon, hoppas dagen blev lika bra :D.

Kramar



2010-03-20, 22:34:28 URL: http://tiemsa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?