Ja lill gunga

2010-05-13, 19:21:31 / Kategori: Allmänt
Blev inget museeum idag, vädret var för fint. Istället blev det lek och bus i trädgården. Gungat, åkt rutschkana och lekt i sandlådan har vi gjort. Meja och Sven har spelat bandy och fotboll. Vi har tittat på grävskopan som står i slutet av gatan och kastat sten i bäcken. Full fart alltså.

Efter Mejas inte så långa sovstund (30 min som vanligt på helg) så var vi tvugna att åka och storhandla. Så tråkigt det är. Meja tycker inte heller att det är kul längre så det blir ju en plåga till slut. Idag var hon i alla fall hyggligt nöjd. Satt i kundvagnen och gnagde på en baguette som vi hade köpt. Sen borstade hon håret med en nagelborste som hon plockade från nån hylla. Knas.

När vi kom hem från affären och kör in på uppfarten så utbrister Meja glatt Ja lill gunga (jag vill gunga) och pekar på gungan.

Nu sover i alla fall godingen för natten, killarna har rymt till varsin kompis och vi ska ha lite myskväll. Räkor och vitlöksbröd blir det till middag. Hoppas ni får en mysig kväll ni med!

Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Det här med storhandling är aldrig roligt.

Edvin avskyr det med, eftersom han får inte springa som han vill inne (Sprang ifrån mig en gång o ut på parkeringen, sen dess är han hänvisad att sitta i kundvagnen)....



Tack för din söta kommentar om min lilla fina mormor också, den värmde <3



KRAM!



2010-05-14, 08:41:39 URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?