Jobbig natt med förvärkar

2010-05-19, 08:42:21 / Kategori: Andra graviditeten
Somnade gott vid 21.30, men vaknade två timmar senare av att jag hade ont. Fram till fyra imorse hade jag massor med förvärkar som emellanåt gjorde ganska ont. Inte mycket sömn blev det med andra ord. Sen fick jag sova ett par timmar tills det började igen vid sju. Är helt slut, och magen är öm. Fick avboka dagens lunchplaner och stannar hemma i sängen.

Gick för övrig in i v 32 idag. Återkommer senare med bilder. Nu ska jag krypa ner i sängen igen och
vila vidare.

Sandra

Låter som en jobbig natt. Hoppas du får sova under dagen och mår bättre sen!



2010-05-19, 12:40:07

Sara - Mamma till Max 1,5 år

men usch va jobbigt! hoppas det har blivit bättre under dagen.



2010-05-19, 12:53:12 URL: http://sarasrum.blogg.se/

★Fam Bus ★

Oki... De var ju bra då :)



Jobbigt med förvärkar. Känns så trist att få det tidigt när man vet att de kan vara långt kvar...

Kramkram



2010-05-20, 17:21:19 URL: http://nykick.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?