Pippi Långklump

2010-11-19, 13:25:38 / Kategori: Allmänt
Har haft en härlig förmiddag på Junibacken tillsammans med Nina och Theo. Meja har tjatat om Theo hela veckan så ni kan ju förstå hur nöjd hon var när vi satte oss i bilen för att åka. Meja klam Theo, mussas Theo, äklin Theo. Lilla sötnosen. När dom väl träffas så är dom jätteblyga i början och sen är det full fart.

Efter en timmes lek och bus var det dags för Pippiteater. Helt otroligt spännande tyckte Meja. Pippi Långklump mamma titta! I 20 min satt hon rätt stilla i mitt knä och tittade koncentrerat. Efter teatern så busades det en stund till innan det var dags att åka hem. Meja sprang runt och sjöng Pippi Långklump heter ja... Lite korv köpte vi hos korvgubben innan vi åkte till ungarnas stora glädje.

Hoppas ni får en härlig helg!


CiliaH

Hihi, härlig dag :)Nästa gång vi är uppe i Sthlm ska jag och Matilda absolut gå på Junibacken och titta på "Pippilump" som hon heter här :)



KRAM



2010-11-19, 13:44:51 URL: http://www.ugglehuset.se

Nina

du får gärna skicka mig bilder. mina vart såååå fina som vanligt morr



Theo sov hela 2 tim i vagnen. WOW..



Nu ska han vakna till med välling å shaun the sheep och sen ska vi baka :D



2010-11-19, 14:59:08 URL: http://deliciously.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?