Dags för sprutor

2010-10-13, 07:31:28 / Kategori: Allmänt
Om en timme är det dags för BVC och Alvins första sprutor. Första gången jag är ensam när det är dags för sprutor. Är ju spruträdd, men det ska nog gå bra hoppas jag. Sven brukar alltid vara med, men idag måste han lämna Meja. Jag har en mass frågor till BVC tanten det är därför vi inte gör tvärtom.

Meja ska iväg på utflykt med förskolan idag. Grilla korv och busa en massa. Hon kommer med andra ord att ha en toppendag. Troligtvis en trött dotter i eftermiddag.

Efter BVC ska vi iväg och fixa lite ärenden innan Sven åker till jobbet. Hoppas på samma fina höstväder som det varit den senaste veckan så jag kan gå en promend senare. Alvin kanske inte älskar vagnen, men det går mycket bättre med sittdelen än liggdelen när man är ute i all fall.

Hoppas ni får en fin onsdag!

Helen

Lycka till idag :D

Kram



2010-10-13, 09:07:17 URL: http://tiemsa.blogg.se/

En pojkmammas vardag ♥

Fy för sprutor. Har lite ångest när jag tänker att Tore ska dit nästa gång om 1,5 månad. Hoppas att det går bra och att lille Alvin inte tycker att det gör så ont.

Tore har först nu börjat uppskatta vagnen, trots att han fortfarande får ligga i mjuliften. Tror att han nu snart kommer vara en bebis som bara vill sova ute :)

Kram kram



2010-10-13, 09:20:11 URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Emelie, Kiras mamma

Sprutorna är verkligen inte roliga. Det enda positiva är att det går fort. Lycka till! :)



2010-10-13, 09:23:35 URL: http://trollmammman.blogg.se/

Nina

kommer gå super ska du se!!



tänkte om ni har tid på fre eftermiddag så får ni ju jätte gärna komma å leka. ska nog orka med det. bara ja får sova. sover som en kratta just nu. hostat som en galning. har ont överallt å på det har ja fått huvudvärk. det är nog hormonerna då alvedon inte hjälper..



theo hade ju lätt kunnat gått idag. fy fan va han e hyper. rivit kåken. han drar i allt. smäller i dörrar, drar i skåp å luckor, grejjer är kastade överallt. han är som en liten orkan..



försökte gå ut med honom men ja kom till att vi klädde på oss. å sen ville han inte gå ut å ja vägrar tvinga på honom kläder. speciellt då ja vet att snubben vill ut. men ja orkar inte fajtas över skor, byxor å jacka. sån ork har ja inte..



så nu sitter han här bredvid mig. varit still i hela fem min.så man får ju vara glad för det ;)



hörs på msn sen. krams



2010-10-13, 10:56:53 URL: http://deliciously.se

★Fam. Bus★

Usch! Jag ogillar sprutor jag med :( Hoppas allt går fint! hihi



Hehe, jaaa om jag ska vara helt ärlig så kommer jag nog ha på henne den rosa overallen då vi ska utanför hemmet. HAHA! Om vi tar en promenad i vagnen eller är hemma i trädgården, -då kan hon ha den bruna! HAHA :)



Så kul med en tjej nu... Ååååh vad jag längtar att få använda alla rosa kläder mm :)

Kram kram



2010-10-13, 19:23:27 URL: http://www.familjen-bus.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?