Mysig helg

2010-10-10, 18:53:42 / Kategori: Shopping
En helg helt utan bloggande. Mycket ovanligt, men ibland finns det ju faktiskt annat som är viktigare. Mejas mormor har varit här hela helgen så det har varit full fart.

Igår var vi på Djuris på förmiddagen. Mysigt, men Meja var lite trött och butter till en början. Ridningen var förståss populär som vanligt, arg blev hon när hennes rundor var slut. Sen fick dom provsitta traktorn och det var nog dagens höjdpunkt. Vilken lycklig tjej!

På eftermiddagen åkte vi in till Sickla. Meja fick vinterkängor så nu är hon färdig för vinter. Mormor köpte ett gäng trosor och en jättefin tunika till henne. Ja dom här passar sa Meja när jag visade henne trosorna. Mormor hade också med sig vantar, en klänning och pärlor med pärlplatta till Meja när hon kom. Alvin fick en söt jacka och en dress med byxa och tröja. Massor med tack till mormor.


Trosor från Lindex


Vinterkängor från Viking

En pojkmammas vardag ♥

Hihi, söta Meja! Och vilka fina vinterskor hon fått. Här har jag suttit nu på morgonen och kikat lite på skor till Edvin, få se vad det blir för något...



Svar: Jag rasade massor i vikt nu när jag var sjuk (6 kg på 3 veckor) när jag inte kunde äta och ammade massor ändå. Som tur är så har Tore gått upp bra i vikt ändå så det kanske inte är så konstigt att mina kilon försvunnit, haha.



KRAM!



2010-10-11, 10:31:47 URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

sabina

vilken fin hemsida...

jag älskar fjärilar..

hur gammal e din son



2010-10-11, 11:02:57 URL: http://sabinamamma.blogg.se/

★Fam. Bus★

Kul att du gillade namnet :) Tänkte nästan de med tanke på Meja. Mer likt går de typ inte :)

Meja är dock lite mindre vanligt kan jag tänka mej... Helt perfekt då de är roligare med ovanligare namn, -tycker jag :)



Jaaa, snart är hon här lilla skruttan! Kram kram



2010-10-11, 11:47:29 URL: http://www.familjen-bus.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?