Dopförberedelser...

2010-09-16, 19:07:56 / Kategori: Allmänt
Blev en bra shoppingrunda i förmiddags. Sven fick en kostym, den ska bara sys in lite så blir den perfekt. Meja fick klänning och strumpbyxor. Killarna fick varsin skjorta. Alvin har redan kläder. Allt som saknas nu är min klänning som jag verkligen hoppas att den passar. Har beställt den från en amerikansk nätbutik så det tar ett tag innan den kommer. En liten kofta eller bolero att ha över behövs nog med, det är ju trots allt sista oktober dopet.

Hum. Servetter har jag fixat, dukar och ballonger. Känns som att vi är väl förberedda faktiskt. Gott om tid är det kvar med. Hatar att stressa med saker i onödan så det här känns bra. Mysigt att ha nått att planera. Kvar att göra är att beställa tårtor, och lunch. Ska ju inte göras förrän samma vecka. Bestämma doppsalmer ska vi med. Kanske blir det samma som när Meja döptes vi får se.

Vad hade ni för psalmer på era dop?

Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Hallå.

Ja jag ick ett mail av pampers där det stod (lite luddigt) men vad jag förstod skulle de typ gå och köpa nu :) Så håll utkik! Kram



2010-09-16, 19:55:42 URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

CiliaH

Sv: Ja det är snart ett år sedan vi sågs när vi var uppe. Sitter och tjatar på mannen nu om att han behöver åka och jobba lite i Sthlm så jag och Matilda kan följa med :)



Kram



2010-09-16, 21:08:15 URL: http://www.ugglehuset.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?