Ovanlig vecka...

2011-04-11, 07:11:00 / Kategori: Allmänt
Först och främst - en massa lyckönskningar till Nina och Johan som idag kommer att få sin efterlängtade lilla dotter. Theos lillasyster.

Den här veckan blir inte riktigt som andra veckor. Torsdag och fredag ska jag nämligen på kurs. Arbetslagsledarutbildning. Ska bli spännande, och ett skönt avbrott i mammaledigheten. Sen att jag känner mej helt seg i huvudet efter så här lång tid hemma, ja det får vi helt enkelt hoppas att det inte märks.

Tisdag och onsdag har vi vänner på programmet, och idag får vi mysa hemma. Alvin verkar fortfarande ganska trött efter sin kräksjuka, så bäst att han får vila. Han vill ju fortfarande inte äta speciellt mycket, så det är ju inte konstigt att han är trött.

Ska kolla efter lite påskpysselsaker på vinden, så jag och Meja kan pyssla någon eftermiddag i veckan. Fjädrar, toarullar, äggkartong och gul färg finns i alla fall.


Anna

Fullt upp i veckan :) Låter skönt med lite kursdagar också. Vet att jag tyckte det var skönt att komma iväg lite förra gången jag var hemma :)



Det går jättebra här hemma :) Gabriel sover så bra och Alexander är jätteduktig. Gabriel har dock sina vakentider när det minst passar. Han vaknar precis när Alexander ska nattas på kvällen till exempel :)

Det jobbigaste är att Alexander börjat äta fruktansvärt dåligt. Verkar vara en reaktion på det hela. Hoppas på att det ska komma igång ordentligt när man kommer in i vardagen mer. I morgon ska han till förskolan för första gången efter att Gabriel kom.



kramar



2011-04-11, 08:13:01 URL: http://ambi.blogg.se/

Liw

hoppas ni får en lugn och skön måndag vännen. Nu är jag lite mer utvilad igen, bara att hoppas det håller i sig :-)

Jo vi var in i lördags, har förvärkar sen i torsdags så de ville kolla om de gjorde någon nytta men inte då.



kram



2011-04-11, 08:55:10 URL: http://liwetochvardagen.se

Helen

Oj så roligt med kurs i slutet på veckan :D.



Ja jag blev oxå tårögd när jag läste hennes inlägg :O). Hon är så söt stumpan min :D.



Lycka till på kursen och ha en mysig dag.

Kramar



2011-04-11, 08:55:45 URL: http://tiemsa.blogg.se/

En pojkmammas vardag ♥

Hoppas att liten börjar äta snart igen och piggar på sig helt. Och det kan vara skönt att komma hemifrån lite ibland .. en sak som händer lite för sällan :)

Kram!



2011-04-11, 09:53:03 URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

jessica

jobbigt med kräksjukan, men skönt att den är över. hoppas allt är bra med er annars =) kram



2011-04-11, 11:17:07 URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Dorothea - Ett nästintill trillingliv

Haha ja det var mest kaos -men jag vet att det var god planering med i bagaget. Men tyvärr tog de som sagt in ungefär in alldeles för många, som jag skrev hade hälften räckt. Tråkigt!

Men som tur var tog de min kritik som "bra kritik" så jag hoppas de tänker på det nästa gång, men kör de Cafe Opera så blir de nog tyvärr samma visa. Jaja.



Ha en härlig måndag och de va ju kul att ses dig iaf, hade ju dock vart kul om man kunnat byta en mening eller nått ;P haha



2011-04-11, 12:19:21 URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?