Ändrade planer

2011-01-25, 07:10:00 / Kategori: Allmänt
Veckans planer har ändrats en del. Babysimmet idag är inställt tyvärr, får se när vi får bada istället, förhoppningsvis någon dag nästa vecka. Hur tråkigt som helst. Troligtvis är även morgondagens planer inställda eftersom Alexander är sjuk. Blev en lugn vecka ändå ser det ut som.

Igår hade vi i alla fall en mysig dag på jobbet. Kom dit strax innan tio och åkte vid ett. Fick pratat lite med kollegorna, busat lite med ungarna, och pratat lite om hösten med chefen. Känns bra måste jag säga. Saknar faktiskt att jobba ibland.

Eftersom vi blev kvar så länge på jobbet så åkte vi direkt till rytmiken. Alvin var lite skeptisk till en början, men efter ett par sånger så verkade han tycka att det var mysigt. Kommer att åka dit varje måndag framöver tror jag. Lekte en kort stund gjorde vi med innan vi åkte hem och hämtade upp Meja på förskolan.

Idag då, jag vet faktiskt inte. Får fundera vidare på det med en kopp te.


En pojkmammas vardag ♥

Trist att badet blev inställt! Hoppas att ni hittar på något annat skoj istället ... själv ska jag och tore ha en mysig hemma dag. Hade planer på en promenad, men jag tror att det blir att ladda inför spinningpasset ikväll istället :)

Kram!



2011-01-25, 08:44:02 URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Sara - Mamma till Max 2 år

va typiskt att badet blev inställt!



ska Alvin börja på dagis i höst eller ska Sven vara hemma?



2011-01-25, 16:33:23 URL: http://sarasrum.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?