Våren på väg...

2011-03-09, 08:23:52 / Kategori: Allmänt
Ännu en kaosnatt. Alvin vaknar, skriker och det tar lång tid att söva om honom. Kaos. Jag fick i alla fall lite sovmorgon här medan mannen gick upp med Alvin vid sextiden. Skönt det. Nu på morgonen hade han frivilligt ätit ett par skedar gröt med. Inte så mycket men ändå mat ju.

Idag ska vi iväg och träffa Helena och lilla Tove. Promenad och lunch står på programmet. Hoppas jag kan piggna till lite av det fina vädret. Igår var det ju superskönt ute, när vi kom hem från förskolan så gungade vi i trädgården innan vi gick in. Båda barnen tyckte att det var hur mysigt som helst, och mamman njöt av solen. Äntligen är våren på väg känns det som!

★Fam. Bus★

Blä för jobbiga nätter... Längtar tills maja är frisk så man får sova lite bättre snart.



Jaaa, snön är typ väck här. Underbart! Hoppas erat försvinner snart med! kramkram



2011-03-09, 09:02:18 URL: http://familjen-bus.com

Annika

Ja vilket härligt väder vi har fått äntligen :) Cindra fick också gunga igår för första gången på länge vilket var succé!



2011-03-09, 11:57:20 URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Sandra

Hoppas du fick sova lite under dagen idag och att ni hade en trevlig lunch!



2011-03-09, 16:28:57

Mamma Russin

hej hej..



usch för kaosnätter.. :( de har vi här med, typ varje natt numer.. och jag känner mig så stressad på kvällen för/om/när Stina ska vakna att jag knappt kan somna.. :(



men vi får hoppar "faserna" går över snabbt.. ;)



KRAM



2011-03-09, 16:56:00 URL: http://enburkrussin.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?