Recension SebaMed

2011-04-04, 15:19:00 / Kategori: Tävlingar/Samarbeten
Nu har vi använt SebaMeds produkter i en månad här hemma, och vi är väldigt nöjda med dom. Superbra för båda barnens hud. Som jag tidigare sagt så har hudkrämen och schampoot blivit våra stora favoriter. Protecting Diaper cream funkar också bra, och jag gillar att den är i större förpackning än den vi brukar köpa. Räcker länge med andra ord. Alvin blir lätt röd i blöjområdet så den har blivit flitigt använd här hemma.

Tvålen är skumtvål, som ju är mycket lättare att tvätta bort än vanlig tvål. Vi använder den till båda småbarnen vid behov, och även Oliver använder den. Alla produkter är parfymfria, och barnen får lukta barn istället för parfym vilket jag tycker är skönt. Kan verkligen rekommendera er att köpa dom.

Håll utkik för i veckan dyker det upp en tävling här inne där du kan vinna hela SebaMeds hudvårdsserie för barn!

★Fam. Bus★

Vi badade precis Maja med tvål och lite badolja från de märket :)



Kram kram



2011-04-04, 16:19:47

Liw - mamma till Mait och bebis i magen

Vi har å testat tvålen och gillade den. Kul med tävling, då ska jag passa på ;-)



kram



2011-04-04, 18:45:05 URL: http://liwetochvardagen.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?